CONTACT & FAQ
Algemene informatie over contact opnemen en de antwoorden op veelgestelde vragen
KAART
Bekijk waar we ons bevinden
NEEM CONTACT OP
Bel, e-mail of gebruik het contactformulier
FAQ
Antwoorden op de meest gestelde vragen
Onze locatie
Casa Buenos Tiempos, Moraira
Inchecken om: 14:00
Uitchecken om 11:00
NEEM CONTACT OP
Heb je vragen? Is er iets niet duidelijk? Je kan altijd contact met ons opnemen.
Stuur een e-mail
Je kan ons altijd een e-mail sturen op: casabuenostiempos@gmail.com
Bel ons
Voor vragen over de boeking kan je contact opnemen met Branko: +31 621 510 800 Als je tijdens het verblijf nog vragen hebt kan er altijd contact opgenomen worden met Brigitte: +34 673 002 267
ANTWOORDEN OP VEEL GESTELDE VRAGEN
Hoe maak ik een boeking?
Als u Casa Buenos Tiempos wilt reserveren, klikt u op de boekingspagina de periode aan
waarin u in de villa wil verblijven. Vul vervolgens u persoonsgegevens in en druk op de knop bevestigen. Binnen twee werkdagen zullen wij contact met u opnemen.
Is mijn boeking direct definitief?
Na een aanvraag voor reservering zullen wij binnen 2 werkdagen contact met u opnemen. De
boeking is pas definitief als u een bevestiging heeft ontvangen per e-mail.
Kan er ook voor een afwijkende periode boeken?
In principe wordt de villa in de maanden juli en augustus van zaterdag tot zaterdag verhuurd.
Buiten deze periode kan de aankomst en/of vertrekdatum flexibel zijn. Wilt u een afwijkende
periode aanvragen, neem dan contact met ons op.
Zijn er bijkomende kosten?
Bijkomende verplichte kosten zijn schoonmaakkosten, energiekosten, bedlinnen en
handdoeken. Ook dient er een waarborgsom van 500,- Euro betaald te worden aan de
beheerder. Deze wordt na vertrek terugbetaald met aftrek van eventuele bijkomende kosten
en kosten door huurder veroorzaakte schade.
Mogen er meer personen dan het maximum aantal geboekt worden?
Het is niet toegestaan het maximum aantal personen te overschrijden dat u geboekt heeft.
Kinderen worden meegerekend in het maximum aantal personen. Uitzondering hierop is 1
baby (t/m 2 jaar) als dit vooraf is aangegeven.
Zijn huisdieren welkom?
Huisdieren zijn helaas niet welkom.
Wat zijn de aankomst en vertrektijden?
Neemt u alstublieft contact op met de beheerder om de aankomst- of vertrektijden af te
stemmen. Aankomst na 22 uur kunnen extra kosten worden berekend.
Hoe moet ik betalen?
Nadat de boeking is bevestigd per e-mail dient u binnen 3 werkdagen een aanbetaling te
doen van 30%. Het resterende bedrag dient u uiterlijk 6 weken voor vertrek in een keer te
betalen. Indien u binnen de termijn van 6 weken reserveert, dient het gehele bedrag in een
keer betaald te worden.
De betaling kan via een bankoverschrijving plaatsvinden. De gegevens voor deze
overschrijving vindt u op de bevestiging die u per e-mail heeft ontvangen.
Kan ik mijn boeking annuleren?
Mocht u de boeking willen annuleren, neem dan contact met ons op. Tot 6 weken voor
aankomst betaald u 30% van de huursom, daarna de hele huursom, exclusief de bijkomende
kosten.
Als ik ter plaatse een klacht heb, wat moet ik dan doen?
Neemt u alstublieft contact op met de beheerder.